20100103

kembali ke sekolah!!!!




lama betol x memblog ni..hahaha.
bile plak aku memblog???
tapi disebabkan tahun baru..nak try la...

aku baru je balik dari rumah...
sepanjang jalan hujan lebat jer...
kalo setakat hujan gerimis.xpe la gak..
ini lebat giler...x nampak jalan.
jarak penglihatan 100m...
dapat lah tgk satu kereta excident..
aku pn pelik..nape la leh exciden..jalan straight jer..
xkan la leh excident..walaupn ujan lebat...
aku rasa drebar dia tetido kot...
ish2..bahaya...

aku pulak merempit jer sepanjang jalan..
lantakla la..hujan ke x ..janji aku sampai UTM.
huhu..terima kasih kepada helmet KHi yang baru dibeli..
baju GiVi yang telah lama berbakti...
kasut teva--best gak kasut ni..
n beg army, waterproof rupenye beg ni...
selamat laptop aku..




moto aku sebelum memulakan perjalanan...


















helmet baru aku..hahaha. beli kat mudah.my











sepanjang jalan tadi..
moto aku minyak nak kong..dah stop kat machap..
leh plak ramai org..beratur punyala pjg.
terbantut hasrat nak refill minyak aku..
aku dgn penuh kompident terhadap moto aku.
meneruskan perjalanan...ingatkan nak sampai ke kulai..
tapi mengikut perkiraan keadaan moto aku..
terpaksa la memasang signal semasa di sedenak...
isi minyak....full tank. RM5. ok la...

kat sedenak panas gile..tetiba masuk highway balik...
ujan lebat...aku lenjan je la..
janji sampai...
alhamdulillah..nampak signboard tol 1km..
dah nak sampai dah....

kuar je simpang highway...nampak la satu kancil ni..
cedera parah gak la...kena tarik dgn tow truck..
pecah depan belakang...
tapi drebar dia x mati kot...kancil je parah..
drebar ok je aku rasa..

akhirnya..aku sampai ke UTM setelah perjalanan yang memenatkan..
hahaha....

No comments: